Procedure førskolebørn – SFO samt skolebus

Førskolebørn – SFO samt skolebus

Ansvarlig:

Skoleleder i samarbejde med SFO-medarbejdere samt buschauffører.

Fremgangsmåde:

Det er således, at førskolebørn, der ikke er tilknyttet Naturbørnehaven, har endt skoledag omk. middagstid. For at tilgodese forældrene og deres arbejde, tilbyder Fole Friskole muligheden for pasning i SFO’en, samt hente/bringe med skolebussen.

Alt afh. af antal førskolebørn og/eller efterspørgsel, aftales det mellem skoleleder og medarbejderne i SFO samt buschaufførerne, muligheden for dette. Det skal kunne lade sig gøre, samt give god mening at rumme flere børn end de i forvejen tilmeldte SFO-børn.

Kontakt skolelederen, hvis der er behov for pasning i SFO’en eller brug af skolebus.

Økonomi:

Der vil være en egenbetaling på eftermiddagsmodul pr. pasning i SFO’en samt en samlet pris for skolebussen. Priserne kan oplyses af skolens sekretær Kristina.

Revideret: november 2020