Om fole friskole

”Lysten til at lære skal bære”

Velkommen til Fole Friskole og Naturbørnehaves hjemmeside.

Fole Friskole er en Grundtvig Koldsk friskole, der har eksisteret i 27 år. Vi er en friskole, som vægter det selvbevidste og det store fællesskab.

Vi har 83 skønne elever på skolen, der hver dag mødes af en lærerstab, der brænder for stedet, og som er med til at sikre en fortsat udvikling og gøre hverdagen tryg, overskuelig og spændende for såvel børn som voksne.
Vi er en skole som vægter trivsel, fællesskab, nærvær og læring og det bærer vores hverdag også præg af. Vi har krea, science, kulturfag og morgensamlinger på skemaet.
Du kan læse mere om skolens historie, undervisningsform, niveauer og værdigrundlaget under linkene.
Du kan ligeledes læse om aktiviteter, undervisningsplaner. lejrture, skolebusser og meget mere. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger.

Tak for din tid