Om fole friskole

”Lysten til at lære skal bære”

Vi byder dig og din familie hjertelig velkommen til Fole Friskole og Naturbørnehaves hjemmeside.

Fole Friskole har i over 25 år været en dynamisk og kreativ skole. Vi har over de sidste par år oplevet enorm elevtilgang, og kan hver dag sige godmorgen til 85 glade elever. Omkring disse elever, er der på skolen 10 medarbejdere, der hver dag sætter en ære og en gejst, for den måde de og vi i fællesskab driver vores friskole.

Skolen byder på meget andet end undervisning i de nødvendige faglige færdigheder, bl.a. har vi idræt, musik, filosofi, science og fortælling på skemaet. For at kunne nå hver og én elev, har vi et ønske om max. 20 elever på hvert niveau.

På hjemmesiden kan du læse om skolens historie, undervisningsformen, vores 5 niveauer og værdigrundlaget. Du kan læse om aktiviteter og undervisningsplaner. Du kan læse om lejrture, om vores skolebusser og meget meget mere.

Vi håber, at den information og inspiration som du / I har brug for, vil være jer til gavn og at finde her.

Du/I er altid velkommen til at kontakte os med stort som småt.

God læselyst