Dit firma kan blive sponsor for Fole Friskole og Naturbørnehave

På grund af enorm elevtilgang, har vi nu 2 skolebusser, så vi kan hente og bringe alle de elever, som kommer udenfor Fole By. Det er helt fantastisk.

Dit firma kan være sponsor, hvor dit firmas logo kan blive vist i et billedgalleri på Fole Friskole og Naturbørnehaves hjemmeside, samt i vores skoleblad.

• For kr. 1.500,- pr. år, kan du støtte skolebusserne for Fole Friskole og Naturbørnehave, og dermed gøre en væsentlig forskel.
  • Dit firmas logo vil desuden blive vist på Fole Friskoles og Naturbørnehaves hjemmeside samt 1 gang i Fole Friskoles skoleblad, der udkommer 2 gange årligt.

Støtten til vores skolebusser gør en væsentlig forskel i vores hverdag, og er med til at sikre elevtilgang udefra. Sagt med andre ord, vores busser er uundværlige, og de er bestemt med til at skabe den vækst og fremgang vi har.

Har du spørgsmål, eller ønsker du at blive sponsor for vores skolebusser, kontakt venligst Christina på tlf.: 74 84 29 32 eller på mail christina@folefriskole.dk

Vi håber du/I har lyst til at være sponsor for Fole Friskole og Naturbørnehave.

Med venlig hilsen og på forhånd TUSIND TAK
Fole Friskole og Naturbørnehave